Paris day 2

Igår hade Pontus skola så jag tog en lugn morgon och åt frukost på ett café i närheten. Skulle gärna starta varje dag med baguette, croissant och en cappuccino. När det blev dags för lunch åkte jag och mötte Pontus vid hans skola. Vi köpte med oss mat och satte oss nere vid Seine. Eftersom han hade en lång lunchrast planerade vi att gå till Louvren men ångrade oss så snart vi såg kön. Fick se byggnaden i alla fall men någon Mona Lisa blev det inte. Så istället strosade vi omkring på Paris gator vilket var riktigt mysigt det med. När han behövde åka tillbaka till skolan så tog jag mig till Notre-Dame. På kvällen mötte vi upp en gammal kompis som också bor här nere. Hade inte träffat henne på säkert två år så det var superroligt!



Ida ❉    •     •   http://nokins.blogg.se

vad kul att vara i paris :)

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm    •     •   http://blogg.anniesfotografier.se

Vad mysigt med en lugn morgon och frukost på ett café :)
Fina bilder också, får mig att vilja åka tillbaka till Paris ännu mer nu :P Det är en väldigt fin stad :)










Kom ihåg mig?
Mitt namn är Fanny och den här bloggen fungerar som min resedagbok. Så välkomna att följa med mig när jag försöker upptäcka världen.

HannaVic logotype