New York day 5

I födelsedagspresent fick pappa en guidad tur av Wall Street som vi alla gick denna morgon. Efteråt strosade vi runt i Soho och Noho och kikade i lite butiker. På eftermiddagen gjorde vi central park. Har hört många gånger att det tar lång tid att gå igenom den parken men alltid trott att det var en överdrift. Det var det inte kan jag säga. Innan solen gick ner hann vi i alla fall med att sätta oss vid The Boathouse och ta ett glas vin i solen vilket var hur mysigt som helst.


Joakim Ramqvist Hallin    •     •   http://joakimramqvisthallin.blogg.se/

Verkligen vackert där och fina bilder, trevlig blogg dessutom, 👍..










Kom ihåg mig?
Mitt namn är Fanny och den här bloggen fungerar som min resedagbok. Så välkomna att följa med mig när jag försöker upptäcka världen.

HannaVic logotype